Minecraft server modded / Serveur Minecraft Moddé

Status
This thread has been locked.

Zeco

Banned
Feedback score
0
Reactions
0
Resources
0
FR:

Bonjours,

Je vends mon projet "Magnesia" qui est un serveur faction 1.7.10 et qui lance un lanceur avec son design, 2 logos, 1 gui d'hdv, des guis vanilla, un MCP (Avec plus de 30 ajouts), avec aussi un spigot, des images boutique (Grade & kit) avec des textures détaillées, un spawn totalement terminé et une zone de guerre terminée, un site totalement masqué avec Mineweb, Un menu échap, principal et F3 modifié, pleins d'achat, de tout les plugins ainsi qu'un plugin inédit de Volcan, le prix est de 300 € négociable , veuillez me contacter sous ce message ou via discord / twitter: CobraZz # 7522 / @CobraZzYT

Pour les images de logo, serveur, ... ( svp ajouter moi sur discord c'est plus facile )

EN :

Hello everyone,

I sell my project "Magnesia" It's a Modded Pvp faction server 1.7.10 this server include a launcher with his design, 2 logos, 1 auction house GUI, Vanilla GUI, a MCP (With more than 30 additions), with a spigot, with shop pictures for the web site (Ranks& Kit) with detailed textures, a spawn finished, and a Warzone half finished, a handmade website with MineWeb, an echap menu fully editing with a lot of new option. The price is 300 negotiable. To contact me you can Follow me on Twitter: @CobraZzYT Or on discord: CobraZz#7522.

Have a nice day.

For the picture of the logo, server, ... ( please add me on discord it's more easy )
Bonne journée.

Last edited:
Status
This thread has been locked.