Hot Summer Deals are Here!
Celebrate with up to 99% off on 17,900 resources
00
Days
15
Hours
08
Mins
03
Secs

No longer selling

Status
This thread has been locked.

O P P R E S S E D

Java Developper
Premium
Feedback score
0
Reactions
8
Resources
0
omg on peut plus rien faire sans se faire trashtalk par tout les suceur de upot ou devrais-je dire heaven :D omg je pense a JavaCP,William et plein d'autres allez vous faire enculé , java tu te permet de trashtalk , ta dev quoi déja sur heaven ? ? William sa fait 4 ans que tu dev sa fait a peine 1-2 mois gros va trashtalk les devs de minehq ectect au moin ils sont du meme niveau que toi..

je vais finir pas changer de pseudo pour plus que vous critiquez la moindre chose que je fait ..

Last edited:
PebbleHost
High performance, consistent uptime and fast support. Minecraft hosting that just works.

LordOfTime

Feedback score
15
Reactions
245
Resources
0
Mind giving a screenshot of the code, but expanded so we can see classes? A code framework is pretty easily fakeable.

Fle

Top tier Random.
Supreme
Feedback score
11
Reactions
425
Resources
0
No.

LordOfTime

Feedback score
15
Reactions
245
Resources
0

Fle

Top tier Random.
Supreme
Feedback score
11
Reactions
425
Resources
0

Fudged

Premium
Feedback score
3
Reactions
93
Resources
0
- Yop , just before , im french so my english is verry bad ... sorry ppl...

- Im selling an Practice Plugin . performant antileak (code different per copy) , this plugin was optimised for have 150+ 16gbram 350+ 32gbram .

Price 15$ - 25 (with core) (just the plugin)
Price 40$ - 60 (with core) (SRC)

Screenshots:

- http://prntscr.com/eqyutg

- http://prntscr.com/eqywbv

Contact me for more informations at: PatateDouce {HCF DEVELOPPER}
Did you develop this yourself? What's with all these unused imports/variables?

LordOfTime

Feedback score
15
Reactions
245
Resources
0
Did you develop this yourself? What's with all these unused imports/variables?

Eh, I wouldn't necessarily judge the code based on leaving in some imports accidentally. You can get so used to seeing the unused import indicator that you don't think twice about it. I've done it before. Sure, he should clean them up before sending, but *shrug* I doubt it'll have a huge impact.

defcn

Premium
Feedback score
1
Reactions
59
Resources
0
Eh, I wouldn't necessarily judge the code based on leaving in some imports accidentally. You can get so used to seeing the unused import indicator that you don't think twice about it. I've done it before. Sure, he should clean them up before sending, but *shrug* I doubt it'll have a huge impact.
the package naming is not even rights. Conventions!!!

Williambraecky

Supreme
Feedback score
0
Reactions
31
Resources
0
Patatedouce, mort de rire.

Don't buy this sh*t, just by looking at the package you know that the code won't be good, probably full of statics and memory leaks

Tim - G.

Thread Design Creator | Web Designer | Learning C#
Supreme
Feedback score
12
Reactions
67
Resources
0
This plugin is shit, it have lots of lag and more. Don't buy this if u want a good server

O P P R E S S E D

Java Developper
Premium
Feedback score
0
Reactions
8
Resources
0
OMG LA COMMU PUE LA MERDE AH.. je vend juste un plugin trkl ya toute la commu qui commence a me trashtalk .... allez achetez un plugin a 400e est cassez pas les couilles OMG..[DOUBLEPOST=1491052828][/DOUBLEPOST]
Patatedouce, mort de rire.

Don't buy this sh*t, just by looking at the package you know that the code won't be good, probably full of statics and memory leaks
et toi aussi sale enculé sa fait meme pas 6 mois que je dev , toi sa fait 4ans va trashtalk des mecs de ton niveau[DOUBLEPOST=1491052894][/DOUBLEPOST]
This plugin is shit, it have lots of lag and more. Don't buy this if u want a good server
tu sais pas dev timothé

Last edited:

Tim - G.

Thread Design Creator | Web Designer | Learning C#
Supreme
Feedback score
12
Reactions
67
Resources
0
What the fuck are you saying dude ? Just a friend say to me u are a shitty dev ^^

If u are a good dev, let us saw somes code ;)

You have no reactions // reputation // messages, we cant trust what you are just saying

Last edited:

LordOfTime

Feedback score
15
Reactions
245
Resources
0
OMG LA COMMU PUE LA MERDE AH.. je vend juste un plugin trkl ya toute la commu qui commence a me trashtalk .... allez achetez un plugin a 400e est cassez pas les couilles OMG..[DOUBLEPOST=1491052828][/DOUBLEPOST]
et toi aussi sale enculé sa fait meme pas 6 mois que je dev , toi sa fait 4ans va trashtalk des mecs de ton niveau[DOUBLEPOST=1491052894][/DOUBLEPOST]
tu sais pas dev timothé

The general google translation of this post is: You're a *expletive*, you can't develop, I can.

Status
This thread has been locked.