There is french in this forum ?

Status
This thread has been locked.
PebbleHost
High performance, consistent uptime and fast support. Minecraft hosting that just works.

Matty

Supreme
Feedback score
25
Reactions
434
Resources
0
Où sont les Français sur MCM ?

There are not many french natives by the looks of things. Would recommend translating everything into English - even if it's with google translator, should be good enough.

Also, please read the rules to ensure you're following all of them;
1.9 Do not post content in a language other than English or without an English translation provided within the same message unless consented to and limited to private conversation.

Il n'y a pas beaucoup de français par l'apparence des choses. Je recommanderais de tout traduire en anglais - même si c'est avec un traducteur Google, cela devrait suffire.

Veuillez également lire les règles pour vous assurer que vous les suivez toutes; 1.9 Ne publiez pas de contenu dans une langue autre que l'anglais ou sans une traduction en anglais fournie dans le même message, sauf si vous y êtes consenti et limité à une conversation privée.

Toutes mes excuses pour les erreurs grammaticales, utilisé google translate.

Last edited:

blacky62

Feedback score
0
Reactions
3
Resources
2
There are not many french natives by the looks of things. Would recommend translating everything into English - even if it's with google translator, should be good enough.

Also, please read the rules to ensure you're following all of them;

Il n'y a pas beaucoup de français par l'apparence des choses. Je recommanderais de tout traduire en anglais - même si c'est avec un traducteur Google, cela devrait suffire.

Veuillez également lire les règles pour vous assurer que vous les suivez toutes; 1.9 Ne publiez pas de contenu dans une langue autre que l'anglais ou sans une traduction en anglais fournie dans le même message, sauf si vous y êtes consenti et limité à une conversation privée.

Toutes mes excuses pour les erreurs grammaticales, utilisé google translate.

I'm not idiot ! I can speak english. I've just made this post do discuss with the french community not to learn how to use google translate.

Status
This thread has been locked.