(When you get in contact for business I can show you more previous work)
Last edited:
About $15- 25.Prices?
Thanks man!Big vouch for Voc, an amazing up-coming artist! GL buddy![]()
Send me a PM with details.Vouch Copy? Need a logo done for a branch of Duotopia.
Trevligt, en svensk haha. Som jag sa till den andra killen, runt $15- 25(~125- 205 SEK)Tjenare, mannen! Dessa ser riktigt bra ut. Vilka priser pratar vi?
Hmm... Det kan ju gå. Ne, det är inte så många svenskar här vad jag vet. Men Seb1 är norsk, det är ända jag vet.Trevligt, en svensk haha. Som jag sa till den andra killen, runt $15- 25(~125- 205 SEK)
Joo, varför inteHmm... Det kan ju gå. Ne, det är inte så många svenskar här vad jag vet. Men Seb1 är norsk, det är ända jag vet.Men är det möjligt att få en profilbild för $7-10 i utbyte mot en vouch? :3
Ja, det kan ju underlätta. Mitt namn är MrGalaxyy .Joo, varför inteKör till. Ska jag adda dig på skype?
Jag addade dig...Ja, det kan ju underlätta. Mitt namn är MrGalaxyy .
Great! Är inte vid datorn just nu men jag kontaktar dig när jag är.Jag addade dig...
Perfekt!Great! Är inte vid datorn just nu men jag kontaktar dig när jag är.![]()
accepterad.Perfekt!Ses.
Sure, pm me the details...Damn Chump, back at it again with the Vouch Copies.[DOUBLEPOST=1461356081][/DOUBLEPOST]
Actually for once I may agree. Vouch copy?